اهداف-اتاق-بازرگاني-بين-المللي

اهداف-اتاق-بازرگاني-بين-المللي

اهداف-اتاق-بازرگاني-بين-المللي

نام فایل : اهداف-اتاق-بازرگاني-بين-المللي
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 9
حجم : 49 کیلوبایت
فصل اول«I.C.C»«اهداف اتاق بازرگاني بين المللي»اتاق بازرگاني بين المللي سازماني غيرانتفاعي است كه در سال 1919 توسط جمعي از فعالين و صاحب نظران در تجارت بين المللي به منظور دستيابي به اهداف زير تشكيل يافته است.1 – تسهيل فعاليت هاي بازرگاني بين المللي و تلاش در جهت از ميان برداشتن موانع و مشكلات توسعه آن2 – تقويت سيستم اقتصاد بازار بر مبناي…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *