ادبیات نظری تحقیق عملکرد سازمانی و عملکرد بازار

ادبیات نظری تحقیق عملکرد سازمانی و عملکرد بازار

ادبیات نظری تحقیق عملکرد سازمانی و عملکرد بازار

ادبیات نظری تحقیق عملکرد سازمانی و عملکرد بازار تعداد صفحه : 24 قالب :Word قابل ویرایش. بخشی از متن : مقدمه هر سازمان به منظور آگاهي از ميزان مطلوبيت و مرغوبيت فعاليتهاي خود به ويژه در محيط هاي پيچيده و پويا، نياز مبرم به سيستم ارزيابي عملكرد دارد. فقدان سيستم ارزيابي عملكرد در يك سازمان به معناي عدم برقراري ارتباط بامحيط درون و برون سازمان تلقي مي شود كه پيامد آن كهولت و در نهايت مرگ سازمان است. بانكها نيز همانند ساير سازمانها در ايران براي ارايه خدمات متنوعتر، سريعتر و مدرنتر و امكان رقابت وادامه حيات در موج گسترده اطلاع رساني وتوسعه خدمات ويژه بانكي، نيازمند ارزيابي عملكرد مستمر شعب خود هستند (صالحي و همکاران، 1390: 128). امروزه شرکتها براي بهبود عملکرد و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *