ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

توضیحات : ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی در 33 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش بخشی از متن : – مشتري – تعريف رضايتمندي مشتري نکته مهم ديگر در بحث مشتری و مشتری مداری شناخت دقيق و درست و به روز مشتريان گوناگون است.نکته حائز اهميت درک اين واقعيت است که مشتريان يکسان نيستند و طبق نظريه های بازاريابی مشتريان هر بنگاه را ميتوان به گروه های مختلف تقسيم بندی کرد و برای هريک از اين گروهها آميخته کالای دلخواه آنان را تامين و عرضه کرد تا بتوان آنان را راضی و خشنودتر ساخت.از ميان گره های مختلف مشتريان می توان مشتريان هدف را شناسايی کرد.مشتريان هدف آن دسته از مشتريانی هستند که بيشتر درآمد و منافع شرکت از آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *