یک وسیله ی استراتژیکی جدید برای کنترل رکود اقتصادی

یک وسیله ی استراتژیکی جدید برای کنترل رکود اقتصادی

یک وسیله ی استراتژیکی جدید برای کنترل رکود اقتصادی

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی عنوان انگلیسی: A New Strategic Tool For Managing The Economic Recession: Creating Shareholder Value With Lateral Marketing عنوان فارسی: یک وسیله ی استراتژیکی جدید برای کنترل رکود اقتصادی: ایجاد ارزش سهام دار با بازاریابی جانبی چکیده بحران رهن کردن که در سال 2007 شروع شد و هنوز ادامه دارد، باعث رکود اقتصادی بزرگی در اقتصاد جهان شده است. این رکود، مدیریت های تجاری را ایجاد کرد تا اهمیت های استراتژیکی و رکودهای مؤسسات بزرگ به موازات جهانی سازی بازارها، تغییر در ساختار صنعتی، انقلاب اطلاعات و افزایش انتظارات مشتری مهم جلوه دهد. مانند آن، اگر سرمایه گذاران درک کردند که شرکت در یک بازار نامطلوب تلنبار شود و هیچ مزیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *