پست مستقیم در کشورهای آسیایی

پست مستقیم در کشورهای آسیایی

پست مستقیم در کشورهای آسیایی

حجم فایل : 416.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 41 1 بسمه تعالی پست مستقیم در کشورهای آسیایی 2 بانکهای اطلاعاتی بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری تایلند 3 ارتقاء کیفیت و قابلیت بانک های اطلاعاتی بازاریابی همزمان با ارائه برنامه ای منسجم برای پست مستقیم یک فرصت تجاری عالی برای شرکت های پست محسوب می گردد . بنابراین با پست مستقیم پیشرفته ، می توان یک جریان درآمد زا ایجاد نموده ، ترافیک پستی و سوددهی را افزایش و هزینه های ارسال مجدد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *