دیدگاه مبتنی بر یک منطق فازی برای مدل بندی رضایت مشتریان

دیدگاه مبتنی بر یک منطق فازی برای مدل بندی رضایت مشتریان

دیدگاه مبتنی بر یک منطق فازی برای مدل بندی رضایت مشتریان

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی عنوان انگلیسی: A fuzzy logic based approach for modeling quality and reliability related customer satisfaction in the automotive domain عنوان فارسی: دیدگاه مبتنی بر یک منطق فازی برای مدل بندی رضایت مشتریان از کیفیت و قابلیت اعتبار در حوزه تولید خودرو چکیده این مقاله دیدگاهی را ارائه می کند که بر اساس وجود داده های مربوط به شکست میدانی در سطح بررسی همه مشتریان-کیفیت و قابلیت اعتبار (ثبات) را در کنار رضایت مشتری ارزیابی می کند. رضایت از کیفیت بر اساس تعداد دفعات شکست و سطح سنگینی شکست ها مدل بندی می شود و این در حالی است که رضایت از ثبات و قابلیت اعتبار بر اساس تعداد معاینه فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *