دانلود مقاله تبلیغات ، هدف گذاری خرد و رسانه های اجتماعی

دانلود مقاله تبلیغات ، هدف گذاری خرد و رسانه های اجتماعی

دانلود-مقاله-تبلیغات--هدف-گذاری-خرد-و-رسانه-های-اجتماعیدانلود مقاله تبلیغات ، هدف گذاری خرد و رسانه های اجتماعی

موضوع انگلیسی:Advertising, Microtargeting and Social Media
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: pdf
تعداد صفحه:6
سال انتشار: 2014

چکیده

هدف این مقاله هدف گیری خرد و پیامدهای آن در ارتقای استراتژی ها در جامعه مصرف گرای کنونی است. نگاه می کنیم
ابتدا از طریق تعاریف ، سپس از طریق اجرای خاص و شخصی در رابطه با نیاز مشتری و در نهایت در زمینه
مسائل اخلاقی دخیل در استفاده از اطلاعات شخصی در بخش بندی خاص مردم.

دانلود فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *