تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ

تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ

تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ

حجم فایل : 480.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 1 STRATEGY تحلیل استراتژی های شرکت تولیدی تلاونگ به نام خدا مقدمه تولید در ایران سیستمی مدیریت نشده و در فضایی نسبتا غیر رقابتی بوده که باعث شده مصرف کنندگان با مشکلات روبرو باشند.به خاطر نبود فضای رقابتی اغلب شرکتهایی که به فکر تولید باکیفیت می افتند یا شکست می خورند و یا با دیدن وضع موجود در کشور تولید با کیفیت کمتر را سودآور تر دیده و به آن سمت حرکت می کنند.و تنها شرکتهایی موفقند که دیدی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *