تحقیق در مورد پرتال در تجارت الكترونيك 35 ص

تحقیق در مورد پرتال در تجارت الكترونيك 35 ص

تحقیق-در-مورد-پرتال-در-تجارت-الكترونيك-35-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 45 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏ ‏پرتال در تجارت الكترونيك ‏ &‏ 2
‏مقدمه
‏امروزه با رشد اينترنت و دسترسي ساده‏‌‏تر به آن و از طرف ديگر، فهم اينكه با استفاده از اين محيط ارتباطي، مي‏‌‏توان انجام امو را سريع‏‌‏تر كرد، بحث IT‏ ‏و مواردي چون تجارت الكترونيكي، دولت الكترونيكي، آموزش الكترونيكي و ده‏‌‏ها مورد ديگر داغ شد.
‏اين مقاله سعي دارد تا بر اساس مفاهيم مورد تاكيد بر IT‏، به يكي از اهداف اصلي در اين مقوله كه همانا Customer- Based‏ ‏بودن محصول است، برسد.
‏از مواردي كه باعث مي‏‌‏شود تا سازمان‏‌‏ها و ارگان‏‌‏ها با ديد بهتري در مورد تكنولوژي اطلاعات دپارتمان خود كه بعضاً بدان احساس نياز فراوان مي‏‌‏شود، بنگرند، مبحث پرتال است كه با بهره‏‌‏گيري ‏از نكات دقيق و اساسي در سرويس‏‌‏دهي بهتر به ذينفع‏‌‏ها، امروزه توجه بسياري از توليدكنندگاني چون اوراكل، Redhat‏ و … را به خو جلب كرده است. در واقع پرتال، راهي است در جهت دادن اختيارات و راحتي بيشتر به كاربران.
‏تعريف
‏در محيط رقابتي اقتصادي امروز، سازمان‏‌‏ها تحت فشار شديدي از طرف ذينفع‏‌‏ها ‏براي كم كردن هزينه‏‌‏هاي عملكردي هستند. با وجود اين، مشتريان، شركا و كارمندان اين سازمان‏‌‏ها، دسترسي سنگين ‏به سرويس‏‌‏ها و اطلاعات دارند. در نهايت، سازمان‏‌‏ها در حال پياده

 

دانلود فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *