تحقیق در مورد بررسي كنترل كيفيت در ژاپن 29 ص

تحقیق در مورد بررسي كنترل كيفيت در ژاپن 29 ص

تحقیق-در-مورد-بررسي-كنترل-كيفيت-در-ژاپن-29-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

2
‏بررسی کنترل کیفیت در ژاپن
‏چکیده :
‏ ‏در سالهای اخیر توجه دولتها به ارائه خدمات با کیفیت به مردم بیش از گذشته نمایان شده است و در رابطه دولتها و ملتها تعریفی جدید نضج گرفته که دولتها برای بهبود کیفیت خدمات عمومی ،باید در برابر تحقق اهداف خود پاسخگو وخدمتگزار مردم باشند چرا که ملتها هستند با پرداخت مالیات و عوارض، بودجه وغیره حمایت مالی دولتها را فراهم می آورند درواقع رابطه بایستی بصورت یک بده بستان یا مبادله تعریف شود در این مقاله تلاش براین است با توجه به اصول اولیه بنیانگذاران‏ ‏ TQM‏ به طور موردی و کلی کاربرد‏ TQM‏ و تأثیرات آنرا در کشورهای مختلف بررسی نموده و شاخصهای خاصی از TQM‏ را درسازمانهای خاصی ار این کشورها مورد مطالعه و تطبیق قرار دداده و نتایجی درمورد اثر بخشی کار برد TQM‏بیان می شود .
‏  ‏
‏واژه های کلیدی‏: مدیریت کیفیت فراگیر (TQM‏ )، شاخصهای TQM‏، کاربردTQM‏، بومی کردن، سهم بازار ،چرخه دمنیگ ، کیفیت‏ ‏
‏ ‏
‏ ‏مقدمه :
‏ ‏تاریخچه و اصول TQM‏ :
‏ ‏درسال1924‏ ‏ شوهارت مطا لعه کنترل کیفیت آماری‏  ‏ ‏ SQC‏را آغاز نمود در سال 1950دکتر دمینگ با آشنایی با‏   ‏ روش ‏   SQC‏  ‏ مهندسان ومدیران ارشد اجرایی سازمانهای بزرگ ژاپنی را آموزش داد. در سال 1960اولین دوایر کنترل کیفیت به منظور بهبود کیفیت ایجاد شدند دردهه 1980مفهوم‏ ‏ TQM‏ ‏    ‏منتشر شد سرانجام در دهه 1990ISO9000‏وQS9000‏بعنوان مدل جهانی و استانداردجهانی برای سیستم کیفیت شناخته شدند.

 

دانلود فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *