تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي

تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي

تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي

حجم فایل : 269.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 55 تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي (e-Commerce Models, Internet Shopping, eShop, eMall) مفاهيم اوليه تجارت مشتري(Customer): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا اطلاعات را از فروشنده مي‌گيرد و به ازاي آن پول مي‌دهد.مصرف‌کننده (Consumer): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا اطلاعات را از فروشنده خريداري کرده در توليد کالاي ديگر استفاده مي‌کند.فروشنده(Seller): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *