برند یا مارک تجاری

برند یا مارک تجاری

برند یا مارک تجاری

حجم فایل : 695.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 21 بنام خدا برند يا مارک تجاري مقدمه:برند چيست ؟ يک نام،اصطلاح،علامت،سمبل يا طرح و يا ترکيبي از آنهاکه قصد آن مشخص کردن کالاو خدمات يک فروشنده و يا گروهي از فروشنده ها و نيز تفاوت گذاري بين آنها ميان ساير رقباست. به طور کلي برند ها به چهار دسته تقسيم مي شوند :۱- برند انفرادي :يک شرکت ممکن است بر اساس سياستي تصميم بگيرد.برندهاي مشخصي را براي هر يک از محصولات خود اقتباس کند .۲- برند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *