استراتژی  تولید و رقابت

استراتژی  تولید و رقابت

استراتژی  تولید و رقابت

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی عنوان انگلیسی: Manufacturing strategy and competitiveness عنوان فارسی: استراتژی تولید و رقابت چکیده اهمیت استراتژی تولید (MS) هرگز مورد سوال قرار نگرفته است و بر بسیاری از مفاهیم نظری، چارچوب ها و روش ها تأکید شده است. با این وجود، تعداد کمی از بررسی های ضمنی وجود دارد که تعیین میکند که آیا این نظریه ها در عمل کار میکنند یا نه. در این مقاله، فرضیه ای که وجود MS را برای رقابت ها سطح شرکت دارا می باشد (ROS، میزان نقل و انتقال فهرست کالاها) مورد آزمایش قرار گرفته است. تعداد صفحات انگلیسی: 9 تعداد صفحات فارسی: 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *