استراتژی بازاریابی سیاسی انتخابات دولت جاکارتا در سال 2012

استراتژی بازاریابی سیاسی انتخابات دولت جاکارتا در سال 2012

استراتژی بازاریابی سیاسی انتخابات دولت جاکارتا در سال 2012

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی عنوان انگلیسی: Political Marketing Strategy of Jakarta Governor Election in The 2012s عنوان فارسی: استراتژی بازاریابی سیاسی انتخابات دولت جاکارتا در سال 2012 چکیده کادرهای حزبی در سیستم های انتخاباتی حائز اهمیت بوده و مورد توجه رسانه ها، اذهان عمومی و سیاستمداران می باشند. وقتی تغییری در هدف یابی حزب وجود دارد، تحلیل آکادمیک گرایش در جهت «توانایی انتخابی» نامزدهای جدید، به عنوان دلیلی برای تغییر داشته است و موفقیت بالقوه آنها در بهبود عملکرد رقابت انتخاباتی مورد بحث قرار گرفته است. با این وجود، این مقاله در پی ملاک هایی برای استراتژی فرد بنده (جوکوی-آهوک) می باشد و تحلیلی از عملکرد موفقیت تیم آنها را با استفاده از چارچوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *