ارزیابی مقاومت مشتری به تکنولوژی جدید غذایی

ارزیابی مقاومت مشتری به تکنولوژی جدید غذایی

ارزیابی مقاومت مشتری به تکنولوژی جدید غذایی

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی عنوان انگلیسی: Measuring consumer resistance to a new food technology: A choice experiment in meat packaging عنوان فارسی: ارزیابی مقاومت مشتری به تکنولوژی جدید غذایی: آزمایش انتخابی در بسته بندی گوشت چکیده موفقیت تکنولوژی های جدید غذایی، منوط به واکنش های رفتاری مصرف کنندگان این نوآوری ها می باشد. تکنولوژی های جدید بسته بندی به منظور بهبود کیفیت و امنیت ایجاد شده اند؛ اما اگر موفقیت آمیز باشند، جای تردید وجود دارد. موفقیت بازار نوآوری های غذایی به شناخت مصرف کنندگان و واکنش آنها به تکنولوژی های جدید بستگی دارد. با استفاده از آزمایش های انتخابی غیرفرضیه ای، مصرف کنندگان و مقیاس نئوفوبیا تکنولوژی غذایی، برداشت مصرف کننده را بررسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *